„Partyzancka” reklama piwa zatrzymana!

„Partyzancka” reklama piwa zatrzymana!

Szanowny Panie „AdBuster”! Nie wiem, jak nazwać pański protest przeciwko „partyzanckiej” reklamie… Odważny! Wzruszający! A jednocześnie precyzyjny i trafiający do widzów!

W dniu 24 lipca 2017 natrafiłem przypadkiem na pański film zatytułowany

>>WANDALE z EB „tymczasem” NISZCZĄ pomniki?<<

Zacząłem oglądać, bo przypomina mi pan jednego z zawodników Mieszanych Sztuk Walki [ale mogę się mylić]. Temat lekko mnie wciągnął. Potem już nieco poruszony chciałem jechać do Cytadeli. Jak każdy warszawiak pomyślałem bowiem, że chodzi o Cytadelę w stolicy, jakżeby inaczej🙂

Na szczęście doczekałem do końca i dowiedziałem się, że akcja filmu rozgrywa się w Poznaniu.

Nie wiem, jak nazwać pański protest przeciwko „partyzanckiej” reklamie… Odważny! Wzruszający! A jednocześnie precyzyjny i trafiający do widzów!

Chciałbym Panu podziękować za ten film!

Kłaniam się z szacunkiem!

I pospisuję – Piotr Szymanowski

Oglądajcie!

>>Wybrałem się na spacer po mojej ukochanej Cytadeli. Dobrze, że miałem ze sobą aparat, bo moim oczom ukazał się gorszący widok: ścieżki Fortu Winiary – miejsca pamięci o bogatej historii, zamalowane zostały partyzanckimi maziajami piwa EB… STRIGGEROWAŁO mnie to i nagrałem spontaniczny film.<<

Ten film, a wcześniej ta „partyzancka” akcja pokazują… że nowe, młode pokolenie tFurców reklam i działań marketingowych – nie uznaje a może nawet nie zna wartości, które były ważne dla pokolenia ich rodziców i dziadków.

Jakiś czas temu pojawiła się reklama wódki, w której użyto zdjęcia uczestników demonstracji, niosących zabitego przez ZOMO kolegę, pamiętacie?

To normalne i nie do zatrzymania – myślałem sobie.

Jednak, na szczęście, jest AdBuster! Młody, więc ma większe szanse trafić do swoich rówieśników, niż dziadkowie i rodzice.

Dzięki jeszcze raz za pański głos!

Głos skuteczny!

Już 26 lipca ukazał się następujący komunikat:

>>Po fali krytyki internautów, oburzonych faktem, że hasła reklamowe piwa EB pojawiły się m.in. wokół Parku Cytadela w Poznaniu, Grupa Żywiec zapowiada ich usunięcie najpóźniej do piątku. – To duży błąd, pokazujący kompletny brak szacunku dla historii i pamięci. Odpowiadają za niego zarówno marketer, jak i agencje reklamowe realizujące akcję – stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marcin Kalkhoff.<<

2 komentarze

  • Pietras

    1 października, 2017 at 7:51 am Odpowiedz

    Witajcie Panowie,dlaczego strona długi czas milczy,można wiedzieć jeśli oczywiście,to nie tajemnica.Pozdrawiam.Salut! 🙂

    • Piotr Szymanowski

      1 października, 2017 at 9:14 am Odpowiedz

      właśnie zaczyna znów działać! Pozdrawiam!

Post a Comment